Jak správně na LinkedIn? Je třeba experimentovat, každému funguje něco jiného

13. 3. 2025
Doba čtení: 7 minut

Sdílet

Mobil a sociální síť LinkedIn
Autor: Depositphotos.com, podle licence: Rights Managed
Ilustrační obrázek
Univerzální rada, jak na LinkedIn, neexistuje. Zatímco někomu dobře fungují karusely, někomu nemusejí přinést žádný dosah. Co tedy s tím?

V druhém díle o LinkedIn s Terezou Palátovou, Chief Operational Officer z agentury Storymatters.online, se více podíváme na to, jak tvořit obsah, proč používat LinkedIn Premium nebo také na to, proč máme občas pocit, že jsou lidé na LinkedIn až příliš pozitivní. Přečtěte si také první díl rozhovoru: LinkedIn se mění. Vyžaduje vyšší aktivitu a autentický obsah i profily

Co se dozvíte v článku
  1. Máme radám o LinkedInu věnovat pozornost?
  2. Podřizují se uživatelé algoritmu? A proč je LinkedIn falešný?
  3. Jaké typy příspěvků publikovat?
  4. Je nutné publikovat pravidelně?
  5. K čemu je dobré LinkedIn Premium?
Seriál: Podnikatel PLUS

Zajímá vás toto téma? Chcete se o něm dozvědět víc?

Objednejte si upozornění na nově vydané články do vašeho mailu. Žádný článek vám tak neuteče.


Autor článku

Je šéfredaktorem Podnikatel.cz a jeho hlavní doménou jsou rozhovory s odborníky. Zajímá se o sociální sítě, AI a další nástroje z pohledu byznysu.

Kvíz týdne

KVÍZ: Pravda, nebo lež? Jak dobře znáte legendární československé retroznačky?
1/10 otázek
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).