Změna komunikace Petra Fialy se nepovedla, je v ní vidět křečovitost, říká odborník

12. 12. 2024
Doba čtení: 8 minut

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos.com/Podnikatel.cz
Ilustrační obrázek
Viditelná změna komunikace, verbální i neverbální, u Petra Fialy se nepovedla. Chce zřejmě oslovit nové voliče, ale ty své dosavadní může tato změna odradit, říká v rozhovoru odborník na komunikaci Ondřej Pešek.

Sociálními sítěmi se stále častěji šíří ukázky z televizních debat, kde Petr Fiala vyslovuje silná slova, výrazně gestikuluje a dokáže se i rozčílit. Nové emoce však mohou u jeho dosavadních voličů vyvolat nejistotu a mohou je i odradit. V komunikaci premiéra je navíc vidět i jistá křečovitost, protože mu taková komunikace není vlastní. 

Proč k této změně došlo? Jak by to mohlo ohrozit volební výsledky pro jeho stranu a koalici SPOLU v příštím roce? A co naopak změnit, aby komunikaci Petr Fiala obrátil ve svůj prospěch? V rozhovoru pro Podnikatel.cz odpovídal Ondřej Pešek, Managing Partner agentury Lucky Brand. 

Seriál: Podnikatel PLUS

Zajímá vás toto téma? Chcete se o něm dozvědět víc?

Objednejte si upozornění na nově vydané články do vašeho mailu. Žádný článek vám tak neuteče.


Autor článku

Je šéfredaktorem Podnikatel.cz a jeho hlavní doménou jsou rozhovory s odborníky. Zajímá se o sociální sítě, AI a další nástroje z pohledu byznysu.

Kvíz týdne

KVÍZ: Pravda, nebo lež? Jak dobře znáte legendární československé retroznačky?
1/10 otázek
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).