Změny na Instagramu. Co to znamená pro firemní profily?

30. 1. 2025
Doba čtení: 10 minut

Sdílet

Ilustrační obrázek
Po více než 14 letech představil Instagram změny. Byly přitom zavedeny den před vypnutím TikToku v USA, které bylo pouze dočasné. Změn chystá Instagram více.

Sociální síť Instagram mění rozměry zobrazovaných postů. Po více než 14 letech přechází od čtvercových náhledů (1:1) k vertikálnímu formátu 4:5. Kromě toho posunula tzv. headline (jméno) vedle profilové fotky. Do toho se do popředí stále více tlačí Reels, u kterých je nutné sledovat trendy v oblasti tvorby. Psali jsme v den vydání změn.

Co se dozvíte v článku
  1. Jaké jsou aktuální změny
  2. Aktuální doporučení pro firemní profily
  3. Co je hitem u Reels videí
  4. Jsou titulky ve videu stále nutnost?
  5. Má smysl vytvářet video z fotek?
  6. Instagram vs. TikTok a záplava reklamou

O novinkách na Instagramu jsme si povídali s Katkou Pavlíčkovou a Ondrou Hájkem z agentury BGRAM.

Seriál: Podnikatel PLUS

Zajímá vás toto téma? Chcete se o něm dozvědět víc?

Objednejte si upozornění na nově vydané články do vašeho mailu. Žádný článek vám tak neuteče.


Autor článku

Je šéfredaktorem Podnikatel.cz a jeho hlavní doménou jsou rozhovory s odborníky. Zajímá se o sociální sítě, AI a další nástroje z pohledu byznysu.

Kvíz týdne

KVÍZ: Pravda, nebo lež? Jak dobře znáte legendární československé retroznačky?
1/10 otázek
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).