cesta k vlastnímu byznysu
Články
Příběhy
Poradna
Školení
Účetní
Šablony
Průvodce
Kalkulačky
Kurzovní lístek
Podnikatel.cz do mailu
Hledat
Podnikatel.cz
»
E-commerce
E-commerce
691
–
720
/
1 486
První strana
Předchozí strana
20
22
23
24
25
26
30
Následující strana
Poslední strana
Zvažte v e-shopu dopravu zdarma, většina lidí ji vyhledává
Pro většinu zákazníků je doprava zdarma silným „argumentem“ při výběru e-shopu. Hranicí hodnoty nákupu, od které dopravu zdarma očekávají, je 1000 Kč.
Daniel Morávek
31. 5. 2016
Doba čtení:
1 minuta
4 kritéria, podle kterých vybírejte fotobanku
Všeobecně nejlepší fotobanka neexistuje. Pokud nějakou vybíráte, nejdůležitější je vědět, jaké snímky potřebujete a hlavně v jakém množství.
Petr Václavek
31. 5. 2016
Doba čtení:
4 minuty
Výsměch e-commerci? IKEA spustila „eshop“, za vyzvednutí zboží chce 500 Kč
Společnost IKEA dodržela slovo. Spustila novou online službu, za kterou si však zákazník tvrdě zaplatí. Služba je navíc omezena pouze pro jeden obchodní dům.
Michael Hovorka
30. 5. 2016
Doba čtení:
2 minuty
5 přešlapů, které učiní váš e-shop zcela nepoužitelným na smartphonech
Kdo ignoruje trend vzrůstajícího počtu nákupů skrze mobilní zařízení, dělá velkou chybu. Kdo má nepoužitelnou mobilní verzi e-shopu, není na tom o moc lépe.
Daniel Morávek
27. 5. 2016
Doba čtení:
3 minuty
Velký bratr Heureka – o prodejích má lepší přehled než samotné e-shopy
Už dlouho jsem chtěl sepsat článek, jaké množství kvalitních dat Heureka shromažďuje, aniž by to někoho trápilo. Teď se ale díky Alze a dalším situace otáčí.
Petr Soukup
24. 5. 2016
Doba čtení:
5 minut
7 podmínek, které musí splnit Heureka, aby ji mohla převzít skupina Rockaway
Antimonopolní úřad povolil převzetí Heureky skupinou Rockaway. Vše ale podmínil splněním 7 podmínek, které by měly zachovat volnou soutěž.
Daniel Morávek
20. 5. 2016
Doba čtení:
2 minuty
Alza nabízí e-shopům, že jim poradí a pomůže opustit Heureku
Alza ukončila spolupráci s Heurekou. Na svém webu navíc Alza obchodníkům nabízí, že jim pomůže a poradí, pokud budou chtít Heureku taky opustit.
Daniel Morávek
20. 5. 2016
Doba čtení:
2 minuty
Microsites. Malé weby, které vás zviditelní víc než ty běžné
Vyzkoušejte microsites. Je to elegantní a jednoduché řešení ve chvíli, kdy se potřebujete rychle a jasně zviditelnit.
Zdeněk Vesecký
20. 5. 2016
Doba čtení:
5 minut
7 základních prvků, bez kterých se neobejde žádná mobilní verze e-shopu
Nakupování skrze smartphony sice narůstá, řada e-shopů však mobilní verzi stále nemá nebo ji má uživatelsky nepřívětivou. Myslete hlavně na 7 základních prvků.
Daniel Morávek
19. 5. 2016
Doba čtení:
4 minuty
Také v e-komerci má zpravidla smysl budovat silnou značku od samého počátku
Vybudovaná značka usnadňuje upoutání zákazníkovy pozornosti, obnáší přísliby a očekávání, navozuje pocity a vymezuje výrobky či služby proti konkurenci.
Marek Janouš
19. 5. 2016
Doba čtení:
4 minuty
Globus a Lidl jdou do e-shopů. Co konkrétně nabídnou?
Česká e-commerce přivítá už brzy dva nové hráče. Ti přicházejí z maloobchodní sítě a už dopředu ohlašují, jaké mají plány do budoucna.
Michael Hovorka
12. 5. 2016
Doba čtení:
3 minuty
Seznamte se s internetem věcí. Může vám automatizací ušetřit v podnikání peníze
Měřit automaticky a na dálku lze dnes skoro cokoli, a změřené hodnoty můžete shromažďovat a dále zpracovávat. To otvírá netušené možnosti úspor a optimalizací.
Marek Janouš
12. 5. 2016
Doba čtení:
5 minut
7 věcí, které (skoro) nic nestojí a díky nimž si zákazníci váš e-shop zamilují
Bez spokojených zákazníků velkou díru do světa neuděláte. Zeptali jsme se odborníků na drobnosti, které takřka nic nestojí a kterými si u zákazníků „šplhnete“.
Daniel Morávek
10. 5. 2016
Doba čtení:
4 minuty
Odlište svůj e-mailing od konkurence 3 detaily, které v ČR málokdo využívá
Pokud svůj e-mailing už hravě zvládáte, je na čase ho „vyšperkovat“. Mám pro vás 3 tipy, které není složité aplikovat, přesto je ale v ČR skoro nikdo nevyužívá.
Ondřej Valuštík
10. 5. 2016
Doba čtení:
7 minut
Jedna může být málo, dvě moc. Kolika agenturám dát na starost online reklamu?
Volba vícero dodavatelů online marketingových řešení má své výhody a nevýhody. Alespoň pro začátek by ale zadavatel měl vyzkoušet několik různých agentur.
Zdeněk Vesecký
9. 5. 2016
Doba čtení:
5 minut
I internetové obchody mají výkladní skříně. Je potřeba o ně pečovat
E-shop musí umět zaujmout nejen svou nabídkou, ale i designem. V tom se elektronický obchod od klasického kamenného neliší. Čtěte, jaké jsou dnešní trendy.
Zdeněk Vesecký
6. 5. 2016
Doba čtení:
4 minuty
7 věcí, kterými zákazníka vytočíte natolik, že se ve vašem e-shopu již neukáže
Zaručenou cestou, jak přijít o zákazníka, je pořádně ho při nákupu v e-shopu naštvat. Tady máte 7 věcí, kterými ho zaručeně vytočíte. Dejte si na ně pozor.
Daniel Morávek
5. 5. 2016
Doba čtení:
4 minuty
Jak nastavit remarketing, abyste si za vlastní peníze nevytvářeli nepřátele
Stále více lidí se stává imunní nebo i alergická na reklamu. Její zadavatelé by proto reklamní branži měli kultivovat a snažit se její konzumenty nezatěžovat.
Zdeněk Vesecký
25. 4. 2016
Doba čtení:
5 minut
Nabídněte e-shop v jazykových mutacích. Cizinci u nás utrácí stamiliony
Bez znalosti jazyků to dnes nejde ani v e-commerce. Pokud má mít váš e-shop záběr, měli byste přemýšlet o jeho jazykových mutacích.
Zdeněk Vesecký
22. 4. 2016
Doba čtení:
4 minuty
Google PageRank zmizel. Týká se to i vaší firemní stránky
Ukončení veřejného zobrazování Google PageRank bylo oznámeno v březnu tohoto roku. Minulý týden se tak stalo skutečností. V čem byl super a v čem k ničemu?
Ivan (Drago) Sárközi
21. 4. 2016
Doba čtení:
4 minuty
Nabízí vám zaručeně funkční řešení #EET? Nesmysl, s nákupem ještě počkejte
Také už jste se setkali s nabídkou zaručeného řešení EET? Odborníci radí s nákupem počkat. Není totiž ještě zveřejněna technická dokumentace k EET.
Daniel Morávek
21. 4. 2016
Doba čtení:
4 minuty
E-shopy mají poslední dva týdny, aby upravily obchodní podmínky podle zákona
Nejpozději na počátku května musí mít všechny e-shopy upravené obchodní podmínky dle novely zákona o ochraně spotřebitele. Důvodem je mimosoudní řešení sporů.
Daniel Morávek
15. 4. 2016
Doba čtení:
5 minut
Dělejte si Facebook sami, nikdo jiný to za vás lépe nezvládne
Spravuje vám stránku na Facebooku freelancer a pořád je vám tak nějak mdlo od žaludku? Dělejte to sami, nikdo to za vás lépe neudělá.
David Lörincz
12. 4. 2016
Doba čtení:
6 minut
Také kolotočáři podlehnou #EET. Tady jsou další zajímavosti kolem evidence tržeb
Ostrý start evidence tržeb se očekává na začátku prosince. Kdy však startuje pilotní provoz a kdy si odečíst slevu na dani? Přečtěte si 5 důležitých odpovědí.
Michael Hovorka
11. 4. 2016
Doba čtení:
3 minuty
Mobilní zákazníci chtějí víc utrácet. Oslovte je responzivními newslettery
Responzivní newslettery nabízí nezanedbatelný prostor ke zvýšení úspěšnosti vašich kampaní. Nenechte se proto připravit o klienty tím, že je ještě nemáte.
Zdeněk Vesecký
11. 4. 2016
Doba čtení:
6 minut
Už 2 měsíce řeší spory se zákazníky i ČOI, desítky z nich skončily dohodou
Už přes dva měsíce funguje systém mimosoudního řešení sporů ADR. ČOI zatím eviduje okolo 550 žádostí od spotřebitelů. Desítky sporů se už vyřešily dohodou.
Daniel Morávek
8. 4. 2016
Doba čtení:
5 minut
Za nákup v e-shopu dárek zdarma. Jak ho dostat zpět při odstoupení od smlouvy?
Chcete, aby spotřebitel vrátil při odstoupení od smlouvy také dárek, který dostal zdarma? Nabízíme právně doporučený postup pro e-shopy.
Pavel Kropáček
7. 4. 2016
Doba čtení:
2 minuty
Online prodej potravin kvete. Vzniká další e-shop, Koloniál míří do dalších měst
Vedle Koloniálu, který nově míří na východ Čech, Rohlíku nebo třeba Košíku se objevuje e-shop s čerstvými potravinami. Jmenuje se Nákup z farmy.
Redakce Podnikatel.cz
6. 4. 2016
Doba čtení:
2 minuty
Youtubeři vstoupili do světa byznysu. Postarají se vám o netradiční reklamu
Pryč jsou doby, kdy fanoušky na internetu stačilo oslovit originální fotkou nebo úderným hashtagem. Zvlášť na mladou generaci platí hravější kampaně.
Zdeněk Vesecký
6. 4. 2016
Doba čtení:
8 minut
Lekce sousedského marketingu aneb Jak (ne)oslovit nové zákazníky
„Chceme rychle a účinně oslovit řadu potenciálních zákazníků. Poradíte nám, jakým způsobem?“ Poradím. Ale určitě bude vypadat jinak, než jste si představovali.
Magdalena Čevelová
5. 4. 2016
Doba čtení:
4 minuty
691
–
720
/
1 486
První strana
Předchozí strana
20
22
23
24
25
26
30
Následující strana
Poslední strana
Komerční sdělení
Umělá inteligence pro optimalizaci efektivity na marketplace Kauflandu
Jednotné měsíční hlášení zaměstnavatele se blíží. Jste připraveni?
Školení pro účetní
Mzdové účetnictví - legislativní novinky roku 2026
13. 1. 2026
9:00
Více
Nejčastější chyby ve mzdovém účetnictví a jejich opravy
16. 2. 2026
9:00
Více
Dvoudenní školení pro začínající a mírně pokročilé mzdové účetní
16. 3. 2026
9:00
Více
PODCAST: OSVČ se v roce 2026 opět skokově zvýší zálohy
PODCAST
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji