cesta k vlastnímu byznysu
Články
Zprávy
Příběhy
Poradna
Školení
Účetní
Šablony
Průvodce
Kalkulačky
Kurzovní lístek
Podnikatel.cz do mailu
Hledat
Podnikatel.cz
»
Témata
»
E-commerce
E-commerce
511
–
540
/
1 139
První strana
Předchozí strana
10
16
17
18
19
20
30
Následující strana
Poslední strana
Nepoučitelní provozovatelé e-shopů. Stále klamou své zákazníky
Česká obchodní inspekce provedla za první čtvrtletí letošního roku více jak 300 kontrol u internetových obchodů. 85 procent kontrolami neprošlo s čistým štítem.
Jana Knížková
30. 6. 2017
Doba čtení:
1 minuta
Objevit nedostatky webu dá práci. Zkuste nástroje, které vám s tím pomohou
Pro zvýšení návštěvnosti i konverzí je potřeba mít do detailu vyladěný web. Zkuste toho vedle analytiky dosáhnout i s pomocí speciálních nástrojů.
Zdeněk Vesecký
30. 6. 2017
Doba čtení:
7 minut
Malé e-shopy úspěšně konkurují velkým. Dodat zboží do druhého dne? Není problém
Malé e-shopy to mají na poli e-commerce hodně těžké. Konkurence těch velkých je enormní. Ony se s tím ale vyrovnávají stále lépe. Na čem musely zapracovat?
Jana Knížková
21. 6. 2017
Doba čtení:
2 minuty
Češi jsou nevěrníci, alespoň co se týká e-shopů. Pořád jdou po ceně
Věrnost k e-shopům se u Čechů snížila. I když jsou se službami spokojeni, stále je pro ně rozhodujícím faktorem, kde nakoupí, cena.
Michael Hovorka
19. 6. 2017
Doba čtení:
1 minuta
Povinnosti internetových portálů a e-shopů při ochraně osobních údajů zákazníků
Zajistit dostatečnou ochranu osobních údajů je v době vzestupu moderních technologií stále důležitější. Jaké povinnosti mají konkrétně online prodejci?
Jiří Matzner
15. 6. 2017
Doba čtení:
5 minut
Jak přitáhnout zákazníka k opuštěnému košíku? Nejlepší cestou je e-mailing
Čtěte, jak získat alespoň část na první pohled ztracených objednávek v e-shopu. Známe cestu k výraznému zefektivnění e-mailingových kampaní i zvýšení obratu.
Zdeněk Vesecký
14. 6. 2017
Doba čtení:
6 minut
Jak jsem za 2 roky v Asii ztrojnásobil mé podnikání
V lednu roku 2015 jsem odletěl za sluncem a teplem do jihovýchodní Asie, našel si tu přítelkyni i nový domov. A nejen to.
David Lörincz
13. 6. 2017
Doba čtení:
4 minuty
E-shop jen jako experiment. Jak se vyhnout plátcovství DPH a EET, radí odborník
Chce si založit e-shop. Odborník připomíná, jak se nestát plátcem DPH, identifikovanou osobou k DPH a vyhnout elektronické evidenci tržeb?
Jan Molín
7. 6. 2017
Doba čtení:
3 minuty
Když zákazníci opouští nákupní košík, bývá problém v nákupním procesu
Přemýšleli jste někdy o tom, jaké důvody vedou vaše zákazníky k tomu, aby naplnili nákupní košík a pak nákup nedokončili? Není to náhodou vaše chyba?
Zdeněk Vesecký
5. 6. 2017
Doba čtení:
8 minut
10 tipů pro zvýšení potenciálu e-mailingových kampaní
Některé taktiky e-mailingu už jsou zastaralé a nepřináší žádné výsledky. Je potřeba sledovat vývoj a především měnící se návyky příjemců obchodních sdělení.
Zdeněk Vesecký
31. 5. 2017
Doba čtení:
6 minut
Bez práce nejsou koláče. To platí i pro internetové obchodníky
Jsou obory, do kterých se lidé často pouští s růžovými brýlemi na očích. Internetové obchodování je bohužel jedním z nich. Je čas je sundat.
Zdeněk Vesecký
24. 5. 2017
Doba čtení:
7 minut
Zapomeňte na nové domény, český web musí mít doménu CZ
Nenechte se zblbnout marketingovou masáží registrátorů domén. Pro český web potřebujete koncovku CZ a ne bike, cars, cafe, shop a podobné.
Tomáš Krause
23. 5. 2017
Doba čtení:
4 minuty
Pro a proti zapamatovaných platebních karet. Je rozumné je akceptovat?
Některé technické novinky to při svém zavádění nemají zrovna lehké. Jednou z nich je možnost registrovat si karty pro další platby. Proč?
Zdeněk Vesecký
10. 5. 2017
Doba čtení:
7 minut
Zdokonalte popisky vašeho e-shopu tak, aby samy začaly prodávat
Internetové obchodníky čeká podle analytiků další úspěšný rok. Celkové tržby se zvýší až o pětinu. Nebude to ale zadarmo. Úspěch čeká jen ty připravené.
Zdeněk Vesecký
5. 5. 2017
Doba čtení:
6 minut
Přestává být online zákazník “konzerva”? Dobírka už mezi možnostmi plateb nevede
Loni platbu kartou preferoval jen jeden Čech ze 4. Teď se ale dere na vrchol pomyslného žebříčku oblíbenosti plateb na internetu. Dobírka tak dostává na frak.
Jana Knížková
26. 4. 2017
Doba čtení:
2 minuty
Bidování může prospět i malým e-shopům. Čtěte rady odborníků
Aukce reklamního prostoru jsou běžnou součástí online obchodu. A netýkají se jen PPC reklamy. Dražit můžete i pozice ve zbožových srovnávačích. Vyplatí se to?
Zdeněk Vesecký
26. 4. 2017
Doba čtení:
10 minut
Čím zvýšit hodnotu objednávky? Ovládněte umění up-sellingu a cross-sellingu
Jak dosáhnout vyššího obratu a ještě udělat zákazníky spokojenější? Zkuste třeba metody up-selling a cross-selling. Nepleťte si je ale s klasickou reklamou.
Zdeněk Vesecký
19. 4. 2017
Doba čtení:
7 minut
Není důvod platit zbytečně. Peníze za marketing dávejte jen za konkrétní výkon
Odrazují vás špatné zkušenosti s neefektivní reklamou od dalších marketingových aktivit? Pak je na čase začít hledat nové cesty a zkusit výkonnostní marketing.
Zdeněk Vesecký
12. 4. 2017
Doba čtení:
5 minut
Místo desítek hodin podnikání jsme museli nastavovat tisíce „kravin“ v #EET
No a máme za sebou první měsíc s EET. A ač nám pánové politici slibovali, jak to nebude žádný problém, tak teď už víme, že procházka růžovou zahradou to není.
Milan Polák
11. 4. 2017
Doba čtení:
4 minuty
Prodáváte? Pak šetřete na ochránce osobních údajů. Budete ho potřebovat
Nové zaměstnance abys pohledal. S pověřenci pro ochranu osobních údajů to bude ještě horší. Specialistů pro tuto činnost je málo.
Zdeněk Vesecký
10. 4. 2017
Doba čtení:
5 minut
5 rad pro e-shopy, jak se vyvarovat nejčastějších právních přešlapů
Nepodceňujte právní stránku svého online podnikání. Každý e-shop musí splnit několik náležitostí, které ukládají různé zákony.
Petra Dolejšová
28. 3. 2017
Doba čtení:
4 minuty
3. a 4. vlna #EET nebude fungovat, tvrdí bývalý šéf finanční správy
3. a 4. vlna EET nebude fungovat ve smyslu fiskálního očekávání. Na „neevidenci“ totiž vydělává i zákazník, říká Jiří Žežulka, bývalý šéf finanční správy.
Daniel Morávek
22. 3. 2017
Doba čtení:
12 minut
Nedělejte zásoby ležáků, nabízejte jen oblíbené zboží. Víme, jak na to
Bude nabízený produkt stále oblíbený a je potřeba ho naskladnit, nebo už začíná být passé a je lépe rychle doprodat zásoby? Jak zjistit, co se bude prodávat?
Zdeněk Vesecký
22. 3. 2017
Doba čtení:
5 minut
Policie vs. Čupr: Padají ostrá slova o ilegálních zaměstnancích nebo o StB
Kontrola, která se uskutečnila v pražském skladu Rohlik.cz, online prodejny potravin podnikatele Tomáše Čupra, vyvolala spor, který zřejmě jen tak neskončí.
Daniel Morávek
10. 3. 2017
Doba čtení:
3 minuty
Chcete expandovat do zahraničí? Žádný problém, kurýrní služby vám pomohou
Zákazníci v online světě jsou zvyklí na pružnost a pohodlnost nakupování. Tu vedle obchodníků zajišťují i přepravní firmy. Co všechno e-shopům nabízí?
Zdeněk Vesecký
10. 3. 2017
Doba čtení:
7 minut
70 % Čechů nakupuje na internetu. Jaké zboží jim nejlépe nabízet?
Více než dvě třetiny české populace bez obav nakupuje po internetu. Stále je tu však 26 procent těch, kteří se e-shopům vyhýbají obloukem.
Michael Hovorka
9. 3. 2017
Doba čtení:
1 minuta
Ve skladu Rohlik.cz řádí cizinecká policie. V Praze nejde nic objednat
Rozvážkový byznys Rohlik.cz se v Praze dočasně zastavil. Na sklad se vrhla přepadová kontrola z cizinecké policie.
Michael Hovorka
9. 3. 2017
Doba čtení:
1 minuta
Jarní úklid bude letos důležitější než kdy jindy. Usnadní vám přijetí GDPR
Nutnost přizpůsobit se unijnímu nařízení o ochraně osobních údajů bude vyžadovat čas i peníze. Na druhou stranu firmám pomůže pracovat s daty a podpoří obchod.
Zdeněk Vesecký
8. 3. 2017
Doba čtení:
6 minut
5 tipů, jak (a proč) se pustit bez bázně a hany do rekonstrukce obchodu
Když jsme otevírali první obchod v roce 2008, vše jsme dělali svépomocí. Jenže doba se mění a já si asi před 5 lety řekl, že už hlavně nikdy nebudu sám malovat.
Milan Polák
7. 3. 2017
Doba čtení:
3 minuty
První den druhé vlny: Systém #EET nápor zvládl, potíže však měli podnikatelé
Nával více než sta tisíc podnikatelů, kterých se dotknula druhá vlna EET, systém finanční správy zvládl. Sami podnikatelé ale měli problémy.
Daniel Morávek
2. 3. 2017
Doba čtení:
5 minut
511
–
540
/
1 139
První strana
Předchozí strana
10
16
17
18
19
20
30
Následující strana
Poslední strana
Komerční sdělení
Jednotné měsíční hlášení zaměstnavatele se blíží. Jste připraveni?
Naučte se využívat AI v marketingu prakticky
PODCAST: OSVČ se v roce 2026 opět skokově zvýší zálohy
PODCAST
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji