cesta k vlastnímu byznysu
Články
Zprávy
Příběhy
Poradna
Školení
Účetní
Šablony
Průvodce
Kalkulačky
Kurzovní lístek
Podnikatel.cz do mailu
Hledat
Podnikatel.cz
»
Témata
»
E-commerce
E-commerce
811
–
840
/
1 139
První strana
Předchozí strana
10
20
26
27
28
29
30
Následující strana
Poslední strana
Velké překvapení roku 2015: DámeJídlo a JídloTeď má nového a společného majitele
Rozvážkový byznys jídel se v Česku a na Slovensku otřásl v základech. Podařil se utajit velký obchod. DámeJídlo a JídloTeď pohltil globální lídr Delivery Hero.
Redakce Podnikatel.cz
8. 1. 2015
Doba čtení:
1 minuta
Štědrým dnem nákupní horečka nekončí. Nepodceňte v e-shopu lednové výprodeje
Vánoční shon sice už vrcholí, nákupní horečka však bude pokračovat i v lednu. E-shopy by proto neměly utlumovat své aktivity, ale naopak nákupní síly využít.
Daniel Morávek
23. 12. 2014
Doba čtení:
1 minuta
Máte zaběhnutý e-shop? Nebojte se s dopravci handrkovat o ceně
V řadě oblastí platí, že pokud podnikatel platí ceníkové ceny, zbytečně prodělává, jelikož se dají usmlouvat slevy. Týká se to i e-shopů a cen přepravců.
Daniel Morávek
12. 12. 2014
Doba čtení:
4 minuty
Reklamace podle nového občanského zákoníku jsou i po roce nejasné
Jak na reklamační řízení podle nového občanského zákoníku? V tom nemají po roce jeho fungování jasno ani odborníci. Zákon vyžaduje úpravu.
Zdeněk Vesecký
12. 12. 2014
Doba čtení:
6 minut
4 nejčastější prohřešky, kterými e-shopy porušují zákon
Také e-shopy musí samozřejmě dodržovat zákon o ochraně spotřebitele. Právě ustanovení tohoto zákona internetoví obchodníci nejčastěji nedodržují.
Daniel Morávek
9. 12. 2014
Doba čtení:
2 minuty
Žádejte pro svůj e-shop programování na míru. Bohatě se vám to vrátí
Obrat e-shopu může zvýšit dobrá spolupráce se srovnávači a vyhledávači. Neopomíjejte proto XML FEEDy, SEO, ale především kvalitní obsah. Bez toho můžete zavřít.
Zdeněk Vesecký
8. 12. 2014
Doba čtení:
5 minut
Zákazník e-shopu je „konzerva“. Dává přednost osobnímu odběru a dobírce
Způsobů platby v e-shopu a možností, jak dostat zakoupené zboží k zákazníkovi, je hned několik. Které patří mezi nejvyužívanější?
Martin Matějka
4. 12. 2014
Doba čtení:
4 minuty
E-shopům začínají žně, vydělat mají 21,5 miliardy
Advent je pro mnoho lidí hektičtější než jiná období roku, o to víc pak pro internetové obchodníky. Rekordní tržby mnozí hlásili už před víkendem a zájem sílí.
Zdeněk Vesecký
1. 12. 2014
Doba čtení:
2 minuty
Velké e-shopy mají Black Friday, menším postačil Den dopravy zdarma
Velké tuzemské e-shopy dnes nabízí v rámci Black Friday výrazné slevy. Malým obchodníkům však zpravidla postačil nedávný Den dopravy zdarma.
Daniel Morávek
28. 11. 2014
Doba čtení:
4 minuty
7 hlavních chyb, které e-shopy dělají při práci s daty o nákupech a zákaznících
V podstatě každý e-shop má k dispozici velké množství dat o objednávkách a zákaznících. Vybrali jsme 7 hlavních chyb, které obchodníci při práci s daty dělají.
Daniel Morávek
27. 11. 2014
Doba čtení:
3 minuty
Finanční přínos Dne dopravy zdarma je sporný, e-shopům též vadila malá propagace
Co se týče nárůstu tržeb, Den dopravy zdarma splnil očekávání. Nad vyšším ziskem však stále visí otazník. E-shopům navíc letos vadila nedostatečná propagace.
Daniel Morávek
21. 11. 2014
Doba čtení:
2 minuty
Zakládáte e-shop? Zkušení obchodníci radí, čeho se vyvarovat a čeho se držet
Internetové obchody vznikají jako houby po dešti. Pokud chcete rozšířit jejich řady, mohou pro vás být užitečné rady zaběhnutých značek.
Zdeněk Fekar
21. 11. 2014
Doba čtení:
4 minuty
Máte e-shop? Věnujte se mu hlavně v pondělí a přizpůsobte ho tabletům
Lidé v internetových obchodech nejvíce utrácejí v pondělí a stále více i přes tablety, i když je návštěvnost vyšší z mobilů. (INFOGRAFIKA)
Michael Hovorka
19. 11. 2014
Doba čtení:
2 minuty
7 grafických inspirací pro váš vánoční newsletter
Nenechávejte nic na poslední chvíli a připravte si již nyní newsletter s vánočními motivy. Vyrábět ho na koleně nemusíte, od toho jsou šablony.
Michael Hovorka
18. 11. 2014
Doba čtení:
1 minuta
Desatero rad pro podnikatele, co by měly obsahovat jejich internetové stránky
Mít v dnešní době web je již pro podnikatele nepsanou povinností. Nemusí se přitom hned jednat o složité stránky za desetitisíce korun. Důležitější je obsah.
Daniel Morávek
18. 11. 2014
Doba čtení:
4 minuty
Přes Zásilkovna.cz mohou e-shopy nově prodávat i přímo v kamenném obchodě
Zásilkovna.cz nabídne e-shopům kromě výdejních míst i přímý prodej jejich zboží v kamenném obchodě. Server Podnikatel.cz se zeptal na plány i konkurence.
Daniel Morávek
14. 11. 2014
Doba čtení:
1 minuta
Novela občanského zákoníku zklamala e-shopy. Neřeší, že se z nich staly půjčovny
E-shopy věřily, že ministerstvo napraví chybu v občanském zákoníku, která z e-shopů dělá de facto půjčovny. Předložená novela ale problematiku vůbec neřeší.
Daniel Morávek
13. 11. 2014
Doba čtení:
2 minuty
Prodáváte přes Facebook? Platí pro vás stejná pravidla jako pro e-shopy
Někteří podnikatelé se domnívají, že když prodávají zboží přes Facebook, nemusí zákazníkům umožnit odstoupení od smlouvy do 14 dnů. Opak je však pravdou.
Daniel Morávek
11. 11. 2014
Doba čtení:
1 minuta
7 častých chyb, které e-shopy dělají v souvislosti s Vánocemi
Vánoce, nejplodnější období z hlediska obchodníka, již klepou na dveře. Vyvarujte se proto v e-shopu častých chyb, kterými se zbytečně připravujete o peníze.
Daniel Morávek
11. 11. 2014
Doba čtení:
4 minuty
Znáte zákazníky svého e-shopu? Víme, co kdo nakupuje na internetu nejčastěji
Jiné nákupní preference mají na internetu muži a jiné ženy. Rozdíly též panují ohledně vzdělání či věku. Přizpůsobte proto svůj e-shop a marketing.
Daniel Morávek
7. 11. 2014
Doba čtení:
1 minuta
Black Friday po česku: zatím nepochopen a tak trochu zbytečný
Obchodníci po celém světě postupně začínají využívat obliby amerického Black Friday. U nás se ale uchytává jen pomalu. Dělají snad obchodníci něco špatně?
Zdeněk Vesecký
7. 11. 2014
Doba čtení:
6 minut
Kvalitní produktová fotografie umí prodat. Naučte se ji udělat
Produktová fotografie není umění, ale mocný prodejní nástroj. Investujte do ní. V nejhorším stačí váš čas a píle. Ideálně ale zaplaťte profesionála.
Zdeněk Vesecký
5. 11. 2014
Doba čtení:
4 minuty
Den dopravy zdarma začíná za 14 dní. Co mohou e-shopy od akce čekat a co nikoli?
Už třetí ročník akce Den dopravy zdarma proběhne od 18. do 19. listopadu. Zeptali jsme se e-shopů, co jim vloni akce přinesla a proč se (ne)zúčastní letos.
Daniel Morávek
4. 11. 2014
Doba čtení:
6 minut
Coca-Cola spustila e-shop pro podnikatele, v roce 2015 ho chystá i Kofola
Podnikatelé, kteří odebírají nealkoholické nápoje přímo od společnosti Coca-Cola, je mohou nově objednat i přes internet. Od roku 2015 chystá e-shop i Kofola.
Daniel Morávek
31. 10. 2014
Doba čtení:
1 minuta
5 tipů, jak otestovat nový byznys na svých přátelích
Zavádíte novou službu či produkt? Zkuste si novinku otestovat na svých přátelích. Možná zjistíte, že není úplně tak skvělá, jak jste si mysleli.
Michael Hovorka
31. 10. 2014
Doba čtení:
4 minuty
Natřete to konkurenci. Umožněte ve svém e-shopu náhledy zboží ve 3D
Zvýšit konkurenceschopnost e-shopu lze další vymožeností. Umožněte svým zákazníkům 3D náhled zboží. Za vděk mu prý vezme každý čtvrtý nakupující.
Jana Knížková
30. 10. 2014
Doba čtení:
1 minuta
Odhaduji, že zákony porušuje zhruba 15 % podnikatelů, říká šéf ČOI
Zákony porušuje odhadem 15 % podnikatelů, poměr zjištění během kontrol je však více než dvojnásobný, řekl v rozhovoru Mojmír Bezecný, šéf ČOI.
Daniel Morávek
30. 10. 2014
Doba čtení:
10 minut
V listopadu už musí běžet PPC kampaně na Vánoce v e-shopech. Jak na to?
Nenechávejte nic na poslední chvíli. Pokud provozujete e-shop, máte nejvyšší čas připravit si PPC kampaň na vánoční prodej. Tady je několik tipů od odborníka.
Tomáš Turek
29. 10. 2014
Doba čtení:
3 minuty
6 podnikatelských matadorů radí: Je potřeba mít k e-shopu profil na Facebooku?
Podle odborníků se profil na Facebooku vyplatí každému online podnikateli. Zjistili jsme u samotných e-shopů, zda a proč profil mají a jak jsou s ním spokojeny.
Daniel Morávek
29. 10. 2014
Doba čtení:
5 minut
Podrobný manuál, jak si vytvořit produktovou fotku. Pomůže vám navýšit zisk
Prodej na internetu silně ovlivňuje i to, jak je nabízené zboží prezentováno. Škoda, že mnoho internetových obchodníků opomíjí kvalitní produktové fotografie.
Zdeněk Vesecký
24. 10. 2014
Doba čtení:
7 minut
811
–
840
/
1 139
První strana
Předchozí strana
10
20
26
27
28
29
30
Následující strana
Poslední strana
Komerční sdělení
Jednotné měsíční hlášení zaměstnavatele se blíží. Jste připraveni?
Naučte se využívat AI v marketingu prakticky
PODCAST: OSVČ se v roce 2026 opět skokově zvýší zálohy
PODCAST
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji