cesta k vlastnímu byznysu
Články
Zprávy
Příběhy
Poradna
Školení
Účetní
Šablony
Průvodce
Kalkulačky
Kurzovní lístek
Podnikatel.cz do mailu
Hledat
Podnikatel.cz
»
Témata
»
E-commerce
E-commerce
301
–
330
/
1 139
První strana
Předchozí strana
9
10
11
12
13
20
30
Následující strana
Poslední strana
Volá do e-shopu protivný zákazník? Tady jsou tipy, jak zvládnout komunikaci
Přepravní služby nestíhají, výdejní místa jsou přeplněná a cena se kvůli dnešnímu Black Friday změnila. A z kupujících se stali protivní a naštvaní zákazníci.
Michael Hovorka
27. 11. 2020
Doba čtení:
3 minuty
Vyplatí se partnerský prodej na velkých e-shopech? Ve hře je mnoho faktorů
Velké tuzemské internetové obchody umožňují partnerský prodej. Jaké s nimi mají prodejci zkušenosti?
Jana Langerová
8. 10. 2020
Doba čtení:
5 minut
Jaké e-shopy si účtují nejdražší dopravu? Tady je velký přehled
Vybíráte si e-shop k nákupu také podle ceny dopravy? Podívejte se, jaké jsou v ní rozdíly napříč různými internetovými obchody.
Jana Langerová
22. 9. 2020
Doba čtení:
5 minut
Alza čachrovala s cenami při Black Friday, Maďaři jí za to dali tučnou pokutu
Maďarský antimonopolní úřad udělil Alze pokutu přesahující 67 milionů korun za to, že čachrovala s cenami při reklamních kampaních Black Friday.
Daniel Morávek
14. 7. 2020
Doba čtení:
1 minuta
Chcete prodávat potraviny online? Zjistěte, na co si musíte dát pozor
V průběhu nouzového stavu vzrostl počet e-shopů a hodně z nich se pustilo také do prodeje potravin. Ty jsou tak povinny dodržovat několik pravidel.
Jana Langerová
23. 6. 2020
Doba čtení:
5 minut
E-commerce je silným hráčem. Se spuštěním e-shopu na nic nečekejte
Internetové obchody mají za sebou rekordní duben. Meziroční růst e-commerce retailu přesáhl celkově 40 %.
Jana Langerová
18. 6. 2020
Doba čtení:
2 minuty
Koronavirus „vyhnal“ podnikatele na internet. Odborníci radí, na co se zaměřit
Doba koronavirová s sebou přinesla přesun spousty prodejců, institucí i zákazníků do onlinu. Jak to ovlivní marketing a na co se v něm zaměřit?
Jana Langerová
15. 6. 2020
Doba čtení:
7 minut
Koronavirus byl pro e-shopy zkouškou ohněm i příležitostí pro poučení a změnu
Když byli lidé v rámci nouzového stavu doma, e-shopům vzrůstaly tržby. Bylo to pro ně vždy jednoduché? Co musely změnit? A co je situace naučila?
Jana Langerová
5. 6. 2020
Doba čtení:
8 minut
Jaké nejčastější marketingové triky a fígle používají e-shopy?
Nákup na internetu sice nabízí pohodlí, ale taky celou řadu nástrah. Jaké fígle a marketingové triky vás mohou při nákupu online ovlivnit?
Jana Knížková
13. 5. 2020
Doba čtení:
2 minuty
5 nejproblémovějších e-shopů, ve kterých není radno nakupovat
V době karantény se lidé vrhli ještě mnohem více na online nákupy. Obezřetnost je však stále namístě. Kterým e-shopům se raději vyhnout?
Jana Knížková
5. 5. 2020
Doba čtení:
3 minuty
Nouzový stav je pro e-shopy zajímavou příležitostí. Využijte jej i vy
Agentura Sherpas připravila na základě výzkumu studii a k ní náležící infografiku týkající se nákupního chování zákazníků na internetu v dnešní době.
Jana Langerová
29. 4. 2020
Doba čtení:
2 minuty
Obchodníky zachraňuje internet. Čtěte, jak postupovat při zakládání e-shopu
Současná situace donutila řadu obchodníků přehodnotit svůj byznys a zamířit se svým zbožím na internet. Jak při zakládání internetového obchodu postupovat?
Jana Knížková
27. 3. 2020
Doba čtení:
2 minuty
E-shopy nyní nahrazují kamenné obchody a také dbají na hygienická pravidla
Většina kamenných obchodů musela nyní zavřít, ale e-shopy dodávají zboží zákazníkům dál. Na ně i na dopravce je tak kladena nečekaná zátěž.
Jana Langerová
24. 3. 2020
Doba čtení:
2 minuty
Eshopy kvůli koronaviru upřednostňují platby předem. Co si ověřit, než zaplatíte
Prodej se v kvůli opatřením přemísťuje z velké části na internet. E-shopy dávají přednost platbám předem. Jak rozeznat, že nejde o podvodný online obchod.
Jana Knížková
18. 3. 2020
Doba čtení:
1 minuta
E-shopům se daří: Loni se online prodalo zboží za 155 miliard korun
E-commerce dosáhla loni podílu na českém maloobchodu ve výši 13 %. Rok 2019 byl tedy pro české e-shopy úspěšný.
Jana Langerová
9. 3. 2020
Doba čtení:
1 minuta
E-shopy nezaspěte, nákup z mobilu je pro zákazníky běžná praxe
Podle výzkumu Asociace pro elektronickou komerci se český internetový zákazník mění a nakupování prostřednictvím chytrých telefonů je stále populárnější.
Jana Langerová
4. 3. 2020
Doba čtení:
1 minuta
Produktové popisky: Proč jsou pro váš e-shop tak důležité?
Internetové obchody jsou plné produktů a tím pádem také jejich popisů. Jak se v nich odlišit a čeho se držet při jejich psaní?
Jana Langerová
4. 3. 2020
Doba čtení:
7 minut
Pošta, nebo kurýr? Kdo je horší doručovatel balíků z e-shopu?
Pro provozovatele e-shopu je téma dopravy velmi důležité a činí jednu z hlavních složek úspěšného fungování e-shopu. Co je stěžejní pro zákazníky i e-shopy?
Jana Langerová
12. 2. 2020
Doba čtení:
7 minut
Balíky u zákazníků za 2 dny. Dopravci a eshopy zrychlili, v budoucnu ale podraží
E-shopy a dopravci zatlačili na jeden z klíčových bodů. Zrychlili a zkvalitnili doručení objednávek.
Jana Knížková
7. 2. 2020
Doba čtení:
2 minuty
Produkty v akci, nebo nejoblíbenější zboží? Co je lepší dát na homepage e-shopu?
Titulní stránka je v řadě případů to první, co uvidí návštěvník, když přijde na e-shop. Je lepší na ní propagovat produkty v akci, nebo nejoblíbenější zboží?
Jana Langerová
4. 2. 2020
Doba čtení:
7 minut
Pozor na tzv. zprostředkovatelské e-shopy. V případě reklamace jste nahraní
Hezké obrázky zboží za hubičku, které je často dopraveno zdarma. Zní to lákavě, ale většinou je v tom u e-shopů s podobnou nabídkou háček. Mějte se na pozoru.
Jana Knížková
23. 1. 2020
Doba čtení:
2 minuty
Na srovnávačích najdete nižší ceny než v e-shopech. Je to fér?
U některých e-shopů je zboží, které člověk vyhledá přes srovnávače, levnější, než kdyby jej našel přímo na jejich e-obchodu. Proč to e-shopy dělají?
Jana Langerová
22. 1. 2020
Doba čtení:
7 minut
Nový rok a nový e-shop? Kdy je třeba přistoupit na změnu
E-commerce se rozvíjí neskutečně rychlým způsobem a to, co platilo před půl rokem, dnes už platit nemusí. Je tedy potřeba internetové obchody neustále rozvíjet.
Jana Langerová
21. 1. 2020
Doba čtení:
6 minut
Na internetu nakupují Češi pravidelně a jsou k obchodům loajální
Aktuální výzkum Asociace pro elektronickou komerci ukázal, že polovina uživatelů internetu starších patnácti let objedná zboží on-line alespoň desetkrát ročně.
Jana Langerová
4. 11. 2019
Doba čtení:
1 minuta
Vyplatí se internetovým obchodům dávat dárky k objednávce?
Některé e-shopy považují přikládání dárků k objednávkám jako samozřejmost, jiné to jako součást své strategie nemají. Co to přináší?
Jana Langerová
4. 10. 2019
Doba čtení:
5 minut
Možnosti řešení online prezentace. Tady jsou naše tipy
Kde všude se nabízí prostor k okamžitému využití pro podnikatelskou prezentaci a které mohou začít přihrávat nové zákazníky?
Michal Mládek
3. 10. 2019
Doba čtení:
10 minut
Budujte značku, nebudujte povědomí o značce, radí internetoví podnikatelé
Emoce jsou nejlepším nástrojem pro budování značky. Pozor však na mýlku. Budování značky není to samé, co je budování povědomí o značce.
Daniel Morávek
1. 10. 2019
Doba čtení:
5 minut
Víte, co vaši zákazníci doopravdy chtějí? Víme, jak zjistíte jejich potřeby
Minulý týden jsme náš seriál vykopli sérií doporučení do startu online podnikání, dnešním dílem zabrousíme do oblasti poznávání potřeb našich zákazníků.
Michal Mládek
26. 9. 2019
Doba čtení:
7 minut
Máte e-shop a český trh je vám malý? Pak je na čase přemýšlet nad expanzí
Překlopení e-shopu na zahraniční trh je poměrně složitá věc, která vyžaduje velké přípravy. Když se vše podaří, výsledek však stojí za to.
Jana Langerová
25. 9. 2019
Doba čtení:
8 minut
Konec dělání si z e-shopů půjčovny? Obchodníci si musí ještě počkat
Novela, která měla zamezit tomu, aby si zákazníci dělali z e-shopů půjčovny, byla vrácena k přepracování. Opětovně by měla být předložena do konce roku.
Daniel Morávek
12. 9. 2019
Doba čtení:
4 minuty
301
–
330
/
1 139
První strana
Předchozí strana
9
10
11
12
13
20
30
Následující strana
Poslední strana
Komerční sdělení
Jednotné měsíční hlášení zaměstnavatele se blíží. Jste připraveni?
Naučte se využívat AI v marketingu prakticky
PODCAST: OSVČ se v roce 2026 opět skokově zvýší zálohy
PODCAST
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji