Jana Šobrová

Jana Šobrová, Sherpas

Jana se marketingové komunikaci věnuje už více jak 15 let. Má bohaté zkušenosti s přípravou obsahových strategií a sdílením obsahu v online marketingu. V současnosti se výhradně věnuje klientům Sherpas TECH a jejich e-mailovému marketingu, o kterém také pravidelně píše na firemním blogu.

E-mail: jana (tečka) sobrova (zavináč) sherpas (tečka) tech
WWW: https://www.sherpas.tech

Nejčtenější články autora

  1. Vlastní e-mailing: Ušetříte na nástroji, proděláte na tržbách  24. 9. 2025
  2. Kolik e-mailů je tak akorát? Nejaktivnější e-shopy jich měsíčně posílají desítky  17. 9. 2025
  3. Pop-up okna používá jen 16 % e-shopů. Přitom jsou skvělé pro získávání kontaktů  10. 9. 2025
  4. Téměř polovina e-shopů nekomunikuje s potenciálními zákazníky. Nepatříte mezi ně?  3. 9. 2025
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).