Řekne vám i vtip. Virtuální asistentka je hitem mobilního bankovnictví

31. 1. 2023
Doba čtení: 6 minut

Sdílet

Ilustrační obrázek
České banky rozvíjejí nástroje, které v budoucnu zautomatizují některé úkony, kvůli kterým musí klienti na pobočku nebo volat na call centrum.

České banky hledají cesty, jak usnadnit klientům orientaci a práci s internetovým bankovnictvím. Do popředí se tak dostávají nové nástroje, které se stávají u klientů rychle oblíbené.

Seriál: Podnikatel PLUS

Zajímá vás toto téma? Chcete se o něm dozvědět víc?

Objednejte si upozornění na nově vydané články do vašeho mailu. Žádný článek vám tak neuteče.


Autor článku

Je šéfredaktorem Podnikatel.cz a jeho hlavní doménou jsou rozhovory s odborníky. Zajímá se o sociální sítě, AI a další nástroje z pohledu byznysu.

Kvíz týdne

KVÍZ: Pravda, nebo lež? Jak dobře znáte legendární československé retroznačky?
1/10 otázek
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).