Daniel Kvíčala

Daniel Kvíčala

V agentuře Dva Mluvčí už bezmála 10 let pomáhám klientům oslovit, zaujmout a získat zákazníky. Tvoří marketingové strategie, spravuje reklamní kampaně a vyrábí foto a video obsah.

Na Slezské univerzitě se zabývá výzkumem nákupního chování zákazníků v e-commerce. O své pracovní zkušenosti a výsledky výzkumu se pak dělí se studenty jako učitel marketingových předmětů na Obchodněpodnikatelské fakultě.

E-mail: daniel (zavináč) dvamluvci (tečka) cz

Nejčtenější články autora

  1. Zahoďte marketingové učebnice, nejznámější poučka je lež  14. 1. 2025
  2. Věřit, nebo nevěřit Paretovu pravidlu 20/80?  24. 2. 2025
  3. Sebevražda značky v přímém přenosu? Když apríl přeroste v krizovou komunikaci  3. 6. 2025
  4. 7 věcí, kterými si kazíte business na LinkedInu aneb Nebojte se mlčet  24. 11. 2025
  5. S Meta je to peklo, ale bez ní to nejde. Jak přežít drahou reklamu?  26. 8. 2025
  6. 10+1 zaručených tipů, jak vytěžit maximum ze slevových akcí  22. 9. 2025
  7. Loajalita zákazníků: Svatý grál e-shopařů, nebo pohádka pro malé marketéry?  25. 11. 2024
  8. Jaký obsah v reklamě nejlépe funguje? Horst Fuchs by se divil  4. 11. 2025
  9. Noví versus věrní zákazníci e-shopů: Kdo opravdu utrácí víc?  27. 3. 2025
  10. Google prý zdražuje reklamu. Co ukazují reálná čísla z českého trhu?  5. 5. 2025
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).