Hurá, jsme tady. A tím to skončilo. České firmy ignorují jednu ze sociálních sítí

6. 2. 2025
Doba čtení: 9 minut

Sdílet

Mladý muž v brýlích drží v ruce mobilní telefon a tváří se překvapeně. Jednou rukou se drží za hlavu
Autor: Depositphotos, podle licence: Rights Managed
Ilustrační obrázek
České firmy a značky to vyzkoušely, ale brzy jejich nadšení opadlo. Jedna ze sociálních sítí si tak žije svým životem. O jakou se jedná?

Sociální síť Instagram oznámila v průběhu ledna výrazné změny. Začalo to lehkou úpravou profilu a rozměry náhledů fotek, které by se nyní měly publikovat nejlépe ve formátu 4:5. Všechny aktuální změny jsme popsali v první části rozhovoruKatkou Pavlíčkovou a Ondrou Hájkem z agentury BGRAM.

Co se dozvíte v článku
  1. Je stále nutné používat na Instagramu hashtagy?
  2. Má smysl pro malé a střední firmy platit reklamu na Instagramu? 
  3. Nová editovací appka od Instagramu pro střih videa
  4. Síť Threads v Česku a její smysl
  5. Budoucnost Instagramu a rozvoj AI
Změny na Instagramu. Co to znamená pro firemní profily? Přečtěte si také:

Změny na Instagramu. Co to znamená pro firemní profily?

V dnešní druhé části se zaměříme na tvorbu obsahu pomocí hashtagů, rozmach umělé inteligence, ale také na síť Threads, která je s Instagramem provázána. Má vůbec smysl ji využívat pro firemní účely? Čtěte druhou část rozhovoru.

Seriál: Podnikatel PLUS

Zajímá vás toto téma? Chcete se o něm dozvědět víc?

Objednejte si upozornění na nově vydané články do vašeho mailu. Žádný článek vám tak neuteče.


Autor článku

Je šéfredaktorem Podnikatel.cz a jeho hlavní doménou jsou rozhovory s odborníky. Zajímá se o sociální sítě, AI a další nástroje z pohledu byznysu.

Kvíz týdne

KVÍZ: Pravda, nebo lež? Jak dobře znáte legendární československé retroznačky?
1/10 otázek
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).