Inspirace pro e-shopy. Takhle originálně se balí zboží zákazníkovi

11. 5. 2015
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – AllaSerebrina
Ilustrační obrázek
E-shop může zaujmout i tím, jak dodá zákazníkovi své zboží zabalené. Podívejte se na inspirativní fotogalerii.

Lovebrand ke značce se může vytvářet i pomocí obalu. Největší výhodu mají ty e-shopy, které prodávají vlastní produkty. Své obaly či balíčky mohou upravovat dle sezóny. Hitem jsou balíčky především z přírodních a ekologických materiálů. I když jsou náklady na takové obalové materiály často vyšší, zákazník to pokaždé ocení. Ve světě se navíc začíná uplatňovat trend tzv. personalizovaných zpráv zákazníkovi, kdy e-shop jmenovitě zákazníkovi poděkuje za nákup, či mu zanechá motto dne, jenž má úzkou souvislost se zakoupeným zbožím. 

Inspirujte se, jak originálně zabalit zákazníkovi zakoupené zboží

Autor článku

Je šéfredaktorem Podnikatel.cz a jeho hlavní doménou jsou rozhovory s odborníky. Zajímá se o sociální sítě, AI a další nástroje z pohledu byznysu.

Kvíz týdne

KVÍZ: Pravda, nebo lež? Jak dobře znáte legendární československé retroznačky?
1/10 otázek
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).