Privátní značky obchodů jsou díky inflaci na vzestupu. Jsou kvalitní a levnější

22. 11. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Jak ušetřit? Jednoduchou cestu nabízejí privátní značky obchodníků, kteří si kvalitu značek ostře sledují a přitom nabízejí nižší cenu.

Privátní značky, tzn. produkty, které si obchodníci prodávají pod vlastním názvem, jsou na vzestupu. Obchodníci si uvědomují jejich důležitost, a proto se u nich snaží  udržet cenu, ale také dostupnost.

Seriál: Podnikatel PLUS

Zajímá vás toto téma? Chcete se o něm dozvědět víc?

Objednejte si upozornění na nově vydané články do vašeho mailu. Žádný článek vám tak neuteče.


Autor článku

Je šéfredaktorem Podnikatel.cz a jeho hlavní doménou jsou rozhovory s odborníky. Zajímá se o sociální sítě, AI a další nástroje z pohledu byznysu.

Kvíz týdne

KVÍZ: Pravda, nebo lež? Jak dobře znáte legendární československé retroznačky?
1/10 otázek
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).