Patrik Tkáč EXKLUZIVNĚ pro Digizone.cz: J&T šla do televizí, protože chtěla získat respekt

9. 10. 2007
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – AllaSerebrina
Ilustrační obrázek

Slovenská finanční skupina J&T vstoupila před lety na mediální trh, když koupila slovenskou zpravodajskou televizi TA 3. Následovala žádost o digitální licenci pro českou zpravodajskou televizi Z 1. Poté společnost J&T Media Enterprises koupila druhou nejsledovanější slovenskou komerční televize Joj, za kterou zaplatila nejen penězi, ale také prodejem TA 3. Proč se vůbec finančníci rozhodli podnikat v médiích, říká v dnešním exkluzivním rozhovoru pro DigiZone.cz zakladatel J&T Patrik Tkáč.

Zdroj: Digizone.cz

Autor článku

Je šéfredaktorem Podnikatel.cz a jeho hlavní doménou jsou rozhovory s odborníky. Zajímá se o sociální sítě, AI a další nástroje z pohledu byznysu.

Kvíz týdne

KVÍZ: Pravda, nebo lež? Jak dobře znáte legendární československé retroznačky?
1/10 otázek
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).