I vložky se dají propagovat originálně. Inspirujte se reklamami desetiletí

8. 6. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – AllaSerebrina
Ilustrační obrázek
V oblasti propagace a marketingu vyhrává originalita a nápad. To vše splňuje pětice reklam, která si zasloužila přívlastek reklama desetiletí. Inspirujte se.

Když už se chce firma propagovat reklamou, musí mít nejen dostatek financí, ale především originální nápad. Pokud se dobrá idea dostaví, dá se i z reklamy na vložky udělat „trhák“. Originalitu rozhodně nepostrádá pětice reklam, které jsou považovány za reklamy desetiletí.

O pětici reklam desetiletí informuje sesterský server Lupa.cz v článku: Pozor na podmínky PayPalu, sílící krize novin či pět reklam desetiletí

Páté místo obsadila reklama na kosmetiku značky Dove.

Druhá příčka patří reklamě propagující vozy značky Volvo.

I vložky se dají propagovat originálně. Třetí místo obsadila reklama, která propaguje značku Always.

Svou originalitou zaujala i reklama na automobil značky Volkswagen. Ta se dostala na druhé místo.

První místo patří reklamě, která propaguje turecké aerolinky Turkish Airlines.

Autor článku

Nejnovější články, které vytváří kolektiv autorů redakce Podnikatel.cz. Pro více informací nás kontaktujte, nebo napište šéfredaktorovi

Kvíz týdne

KVÍZ: Pravda, nebo lež? Jak dobře znáte legendární československé retroznačky?
1/10 otázek
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).