Hlavní navigace
Už zbývá jen pro podání daňového přiznání. Vyřešte je s našimi chytrými formuláři a tipy na slevy.

Web pro prezentaci firmy na internetu nestačí, objevte další možnosti

Autor: 258398
Redakce

Založení webu je prvním krokem k úspěšné internetové prezentaci. Sám o sobě však nestačí – je třeba, aby jej potenciální zákazníci uměli snadno najít.

4. lekce: Aby vás vaši zákazníci našli…

Vše si ukážeme na následujícím příkladu:

Představte si, že jste výrobce sportovních potřeb HopSport, který má kamennou pobočku v Ostravě a spouští také zásilkový obchod. Pro tuto příležitost si vytvořil novou webovou stránku, na které nabízí sortiment sportovních potřeb na turistiku, kola a potápění. Co má dělat, aby jej návštěvníci na webu našli?

Může využít dvou základních nástrojů:

  • Přirozené výsledky vyhledávání
  • Online reklama

Jak využít přirozených výsledků vyhledávání?

Pokračujme v příkladu: Potencionální zákazník hledá ve vyhledávači www.google.cz, www.google.com, www.seznam.cz, www.centrum.cz, www.atlas.cz „sportovní oblečení“. Co najde na Google.cz?

LSI - náhled 4. lekce

Přirozené (organické výsledky) najdete v části ohraničené modře. Jsou zdarma a jsou seřazeny podle toho, jak je vyhledávač Google považuje za relevantní k aktuálnímu dotazu uživatele.

Základní tipy, jak by měla vaše stránka vypadat, aby se objevila v této části:

  • Přemýšlejte jako uživatel, který hledá vaši stránku (co asi nejčastěji hledá) a text jeho dotazu zakomponujte na stránku.
  • Správně pojmenujte jednotlivé části vašeho webu, protože právě ty se ve výsledcích vyhledávání objevují. Jméno by mělo být dostatečně popisné.
  • Spravuje-li váš web profesionální webmaster, odkažte jej na užitečné informační zdroje. (v poslední lekci vám dáme pár tipů, jak můžete svůj web pro účely online reklamy vylepšit).

Krátké opakování:

Informace o přirozených výsledcích i o tom, které výrazy uživatele vyhledávají častěji a v jakém období, zjistíte ve Statistikách Vyhledávání Google a ve statistikách vyhledávání na Seznam.cz.