Jako teleshopping. Dorazí k nám prodej produktů přes živá vysílání v aplikacích?

Sdílet

Ilustrační obrázek

Ve světě je prodej produktů přes živá vysílání, tedy live streamy, velmi populární. Skrze aplikace tak mohou uživatelé nakupovat stejně jako v kdysi populárním teleshoppingu. 

V Evropě se rozhodně nedočkáme prodeje produktů v live streamech. Amerika v tomto ohledu Evropu zcela odstřihla. Myslím, že to mohou komplikovat i různá nařízení Evropské unie, upozornila v rozhovoru pro Podnikatel.cz Katka Pavlíčková z agentury BGRAM. 

Hurá, jsme tady. A tím to skončilo. České firmy ignorují jednu ze sociálních sítí Přečtěte si také:

Hurá, jsme tady. A tím to skončilo. České firmy ignorují jednu ze sociálních sítí

Opačného názoru je ale Vojtěch Lambert, zakladatel a výkonný ředitel agentury LCG New Media. Ten připomíná, že prodej přes live streamy je hodně poplární v Asii. Influencer tam prodává naživo a zdůrazňuje, že na jeho kanálu se daný produkt prodává exkluzivně. Je zde i limitace časem a množstvím nabízených produktů, přibližuje systém prodej Lambert. 

Podle něj se to u nás ještě neprojevilo v takové míře, ale dá se to zde také očekávat, protože video a live streamy jsou obecně na vzestupu. Není důvod, proč by to nepřišlo. Stejně jako po covidu vidím velký nástup Apple Pay nebo Google Pay, kdy velká většina z nás platí mobilem nebo hodinkami, stejný vzestup nás čeká i v tomto ohledu. Otázkou je, za jak dlouho to k nám dorazí, doplnil již v dříve v rozhovoru Vojtěch Lambert. 

Vadí vám ukřičený Alzák? Stejně u něj nakoupíte. Důvod vysvětluje markeťák Přečtěte si také:

Vadí vám ukřičený Alzák? Stejně u něj nakoupíte. Důvod vysvětluje markeťák

Autor aktuality

Je šéfredaktorem Podnikatel.cz a jeho hlavní doménou jsou rozhovory s odborníky. Zajímá se o sociální sítě, AI a další nástroje z pohledu byznysu.

Kvíz týdne

KVÍZ: Pravda, nebo lež? Jak dobře znáte legendární československé retroznačky?
1/10 otázek
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).