cesta k vlastnímu byznysu
Články
Zprávy
Příběhy
Poradna
Školení
Účetní
Šablony
Průvodce
Kalkulačky
Kurzovní lístek
Podnikatel.cz do mailu
Hledat
Podnikatel.cz
»
E-commerce
E-commerce
1
–
30
/
1 486
První strana
Předchozí strana
1
2
3
10
20
Následující strana
Poslední strana
Zero Click: Průvodce novým vyhledáváním v éře AI. Co musíte vědět o GEO
Umělá inteligence otočila vyhledáváním vzhůru nohama a pro eshopy i vydavatele obsahu to znamená jediné: klesající návštěvnost. Tradiční SEO už přestává stačit.
Michael Hovorka
27. 11. 2025
Doba čtení:
8 minut
Když se dárky objednávaly tajně v práci. Přinášíme příběh Cyber Monday
Po nákupním svátku v podobě Black Friday (Černý pátek) přichází další v podobě Cyber Monday. Jaká je jeho historie?
Jana Langerová
25. 11. 2025
Doba čtení:
4 minuty
Padělky za 24 korun a nulová obrana státu. Jak Temu ničí český byznys
Zatímco se pomalu mluví o zavedení cel na balíčky z Číny, Temu má neblahý vliv na české podnikatele i značky. Jedna z nich dokonce skončila.
Jana Langerová
21. 11. 2025
Doba čtení:
4 minuty
Zákazník má vždy pravdu. Opravdu?
„Zákazník má vždycky pravdu." Tuhle větu už slyšel snad každý, kdo kdy prodával zboží, nabízel služby nebo obsluhoval hosty. Je to mantra obchodníků, motivační heslo pro zaměstnance, ale také mnohými nenáviděné klišé.
Tomáš Zálešák
19. 11. 2025
Doba čtení:
3 minuty
Češi jako skrblíci. Na čem letos budou během Vánoc určitě šetřit?
Inflace klesla, maloobchod roste, ale Češi zůstávají opatrní. Vánoční nákupy 2025 budou ve znamení promyšlených rozhodnutí a hledání nejlepší hodnoty za vynaložené peníze.
Lucie Thiemlová
12. 11. 2025
Doba čtení:
4 minuty
Co je zákaznická zkušenost a proč ji vůbec řešit? Udělejte z ní konkurenční výhodu
Na dnešním trhu panuje obrovská konkurence. Pokud neprodáváte extrémně výjimečný produkt nebo službu, pravděpodobně musíte bojovat o zákazníky s mnoha jinými společnostmi.
Tomáš Zálešák
29. 10. 2025
Doba čtení:
3 minuty
Mohou města regulovat výdejní boxy? Záleží, o čí boxy jde, shodují se experti
Ve sporu, zda města mohou výdejní boxy regulovat tržními řády, se pravda podle expertů nachází ve skutečnosti někde mezi.
Daniel Morávek
23. 10. 2025
Doba čtení:
5 minut
Zásilkovna ztrácí body: Lidé hlásí zpožděné zásilky i robota, který neporadí
Na doručovací společnost Zásilkovna se na internetu a sociálních sítích v poslední době množí stížnosti. Problémy jsou s doručováním i zákaznickou podporou.
Jana Langerová
17. 10. 2025
Doba čtení:
6 minut
Klíčové poslední kliknutí: Jak správná volba platebních metod zvyšuje konverze
V e-commerce se často řeší, jak přivést zákazníka na web, jak ho zaujmout nabídkou, cenou a jak ho pohodlně provést celým nákupním procesem.
Martin Prunner
9. 10. 2025
Doba čtení:
5 minut
Vlastní e-mailing: Ušetříte na nástroji, proděláte na tržbách
Vlastní e-mailingové řešení může vypadat jako levná a flexibilní cesta. Ve skutečnosti se ale brzy projeví technické překážky a vysoké náklady.
Jana Šobrová
24. 9. 2025
Doba čtení:
3 minuty
Kolik e-mailů je tak akorát? Nejaktivnější e-shopy jich měsíčně posílají desítky
Kolik newsletterů ještě zákazník unese, než je toho „už moc“? Studie předních českých e-shopů ukazuje, že aktivní odesílatelé zvládnou poslat i 49 obchodních sdělení měsíčně.
Jana Šobrová
17. 9. 2025
Doba čtení:
3 minuty
Pop-up okna používá jen 16 % e-shopů. Přitom jsou skvělé pro získávání kontaktů
Pop-up okna jsou jedním z nejúčinnějších nástrojů pro sběr e-mailů. Aktivně je ale využívá jen 16 % e-shopů.
Jana Šobrová
10. 9. 2025
Doba čtení:
3 minuty
Jak nakopnout online byznys? Moderní rezervační systém vám může výrazně pomoci
Native
Moderní technologie jsou klíčovým nástrojem, jak udržet krok s konkurencí a nabídnout zákazníkům služby, které očekávají. Jednoduše zvládnutelné digitální nástroje mohou zásadně změnit fungování byznysu. V kombinaci s umělou inteligencí je to pak vítaný bonus.
9. 9. 2025
Doba čtení:
3 minuty
Téměř polovina e-shopů nekomunikuje s potenciálními zákazníky. Nepatříte mezi ně?
Přestože je e-mail marketing pro e-shopy klíčový, téměř polovina českých e-shopů se svými zákazníky ani trochu nekomunikuje.
Jana Šobrová
3. 9. 2025
Doba čtení:
4 minuty
Ať mají e-shopy tlačítko pro odstoupení od smlouvy do 14 dnů, navrhuje ministerstvo
E-shopy mají mít nově za povinnost nabídnout zákazníkům možnost odstoupit od smlouvy do 14 dnů také prostřednictvím tzv. tlačítka pro odstoupení od smlouvy.
Daniel Morávek
19. 8. 2025
Doba čtení:
4 minuty
E-shop pomalý jak pondělí ráno? Pak nečekejte úterní tržby
Konverzní poměr je jednou z důležitých metrik e-shopů. Ovlivňuje jej mnoho faktorů, a velmi důležitá je především rychlost načítání. Zjistěte, co zlepšit.
Jana Langerová
23. 6. 2025
Doba čtení:
9 minut
Zákazníci šetří, loajalita klesá. Co s tím musí dělat e-shopy?
Inflace se sice stále snižuje, ale nejde opomenout její vliv na nákupní chování zákazníků v internetových obchodech. Co to pro prodejce znamená?
Jana Langerová
17. 6. 2025
Doba čtení:
9 minut
Jak dostat své zboží za hranice? Díky marketplace to zvládnete snadno
Online tržiště jsou nedílnou součástí e-commerce. Zákazníkům přináší větší výběr a podnikatelům pak zajímavé příležitosti především pro prodej v zahraničí.
Jana Langerová
10. 6. 2025
Doba čtení:
5 minut
Hlasové nakupování má potenciál. Co brání masovému rozšíření v Česku?
Hlasoví asistenti jsou už dlouhou dobu součástí nejrůznějších technologií. A stále častěji jsou zmiňování také v souvislosti s e-commerce. Co to znamená?
Jana Langerová
9. 6. 2025
Doba čtení:
9 minut
Předplatné na e-shopech se stává trendem. Přinášíme zásadní otázky a odpovědi
Čím dál více internetových obchodů nabízí nějaké předplatné jejich produktů. Proč se pro to rozhodly a jaké jsou s tím spojeny výzvy a výhody?
Jana Langerová
2. 6. 2025
Doba čtení:
12 minut
Google prý zdražuje reklamu. Co ukazují reálná čísla z českého trhu?
Žijeme a podnikáme ve světě, který neustále zdražuje. Rostou ceny energií, materiálu, nájmů, obalů a snad všech vstupních zdrojů včetně online reklamy.
Daniel Kvíčala
5. 5. 2025
Doba čtení:
4 minuty
Brzy začne platit zákon o přístupnosti. Co znamená pro e-shopy?
Od konce června budou pro e-shopy, a nejen pro ně platit nové povinnosti spojené s přístupností. Zjistěte, co budou muset změnit.
Jana Langerová
2. 5. 2025
Doba čtení:
5 minut
Hyperpersonalizace má u e-shopů obrovský potenciál. Co to vlastně je?
S rozmachem umělé inteligence a rostoucím množstvím dat souvisí také používání hyperpersonalizace. Ta může být důležitou konkurenční výhodou nejen pro e-shopy.
Jana Langerová
29. 4. 2025
Doba čtení:
9 minut
Noví versus věrní zákazníci e-shopů: Kdo opravdu utrácí víc?
Nenech pravdou pokazit dobrou historku. Ale co když ta historka vede lidi do slepé uličky?
Daniel Kvíčala
27. 3. 2025
Doba čtení:
4 minuty
Je dobírka na ústupu? Víme, jaké platební metody jsou nejoblíbenější
Především v začátcích internetového nakupování patřila mezi oblíbené platební metody dobírka. Dnes je však trend jiný, jak dokazují námi oslovené e-shopy.
Jana Langerová
21. 3. 2025
Doba čtení:
7 minut
E-shopy, pozor, měnila se pravidla o cenách. Pokuty mohou být likvidační
Od začátku ledna platí novela zákona o cenách. Jaké novinky přináší pro internetové obchody?
Jana Langerová
11. 3. 2025
Doba čtení:
6 minut
Věřit, nebo nevěřit Paretovu pravidlu 20/80?
My lidé, nehledě na věk, vzdělání, zkušenosti, bohatství nebo inteligenci, si rádi usnadňujeme život a hledáme zkratky, abychom se nemuseli zatěžovat přílišným myšlením.
Daniel Kvíčala
24. 2. 2025
Doba čtení:
4 minuty
Po GDPR je tu nařízení GPSR. E-shopy, dodržujete všechny jeho povinnosti?
Od loňského prosince platí nařízení o obecné bezpečnosti výrobků označované jako GPSR. Přináší nové povinnosti. A to nejen e-shopům.
Jana Langerová
21. 2. 2025
Doba čtení:
6 minut
Nákupy na sociálních sítích při živém vysílání? Podle odborníků nic revolučního
Především v zahraničí je velmi populární prodej prostřednictvím live streamingu, který může připomínat dříve oblíbený teleshopping. Rozšíří se tento trend i k nám?
Jana Langerová
18. 2. 2025
Doba čtení:
8 minut
Řada přepravců letos zdražovala. Jak se to projevilo u cen za dopravu v e-shopech?
Přinášíme přehled cen za dopravu u vybraných internetových obchodů, a to výdejových boxů, osobních odběrů a doručení na adresu.
Jana Langerová
17. 2. 2025
Doba čtení:
4 minuty
1
–
30
/
1 486
První strana
Předchozí strana
1
2
3
10
20
Následující strana
Poslední strana
Školení pro účetní
Mzdové účetnictví - legislativní novinky roku 2026
13. 1. 2026
9:00
Více
Nejčastější chyby ve mzdovém účetnictví a jejich opravy
16. 2. 2026
9:00
Více
Dvoudenní školení pro začínající a mírně pokročilé mzdové účetní
16. 3. 2026
9:00
Více
PODCAST: OSVČ se v roce 2026 opět skokově zvýší zálohy
PODCAST
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji