Hlavní navigace

IT a eByznys

Na netu se kupují už i houbičky na nádobí. Smrt prodejen bez vlastních e-shopů?

Obliba online nákupů stále stoupá. Už dávno nejsou zákazníci pouze mladí lidé. Mění se taky obsah nákupních košíků. Zaniknou prodejny bez vlastních e-shopů?

Doba čtení: 2 minuty

Online nakupuje téměř každý. Známe termín prvního nákupního svátku Black Friday

Alespoň jednou za rok nakoupí v online prostředí 90 % uživatelů internetu. Rostoucí obliba online nákupů přinese další rekordní čísla.

Doba čtení: 2 minuty

Musí mít e-shopy s dopravci kvůli GDPR smlouvu o zpracování osobních údajů?

Musí mít e-shopy, které k rozesílání objednaného zboží využívají poštovní a přepravní společnosti, s nimi uzavřenou smlouvu o zpracování osobních údajů?

9. 10. 2018 12:25
Doba čtení: 1 minuta

10 věcí, na které si dejte pozor, pokud chcete kamenný obchod rozšířit o e-shop

Někteří podnikatelé rozšířili kamenný obchod o e-shop a uspěli. Jiní na tom prodělali kalhoty. Na co si dát při takovém kroku pozor?

Doba čtení: 3 minuty

Chcete uspět v e-commerce? Neřešte přítomnost, ale budoucnost, radí Čupr a spol.

Úspěšní čeští podnikatelé v e-commerce se shodují, že je důležité soustředit se na budoucnost. Inovace se totiž zrychlují a kdo zaspí, nemusí se již chytnout.

Doba čtení: 5 minut

Odkud se vzala CX a proč je dnes tak populární?

Ještě než se pustíme do detailnějších popisů toho, co můžete udělat pro výbornou zákaznickou zkušenost, zaslouží si tento obor malé historické okénko.

Doba čtení: 4 minuty

Prodejci stále nerespektují zákaz prodeje o svátcích, ve výši pokut vede Alza

Více než půl milionů korun, tolik činí v souhrnu pravomocné pokuty pro prodejce, kteří měli otevřeno v den zákazu prodeje pro vybrané obchody.

Doba čtení: 3 minuty

10 rychlých tipů, jak najít klíč k srdci zákazníka

Zákaznická zkušenost (CX) a metody pro její vylepšování jsou v posledních letech zásadním tématem nejen mezi komunitou marketérů. Startujeme nový seriál o CX.

Doba čtení: 2 minuty

Soud předběžně zakázal Taxify jezdit v Plzni, firma ale nabízí své služby nadále

Okresní soud v Plzni vydal předběžné opatření, které firmě zakazuje provozování nebo zprostředkování taxislužby na území města Plzně. Ta však jezdí i nadále.

Doba čtení: 1 minuta

12 věcí, které určitě dejte do smlouvy o vytvoření webu

Chystáte redesign nebo úplně nový web? Čtěte, které věci se vyplatí dát do smlouvy s dodavatelem.

Doba čtení: 6 minut

Přes Portál občana půjde podat i daňové přiznání

Finanční správa se 1. září připojí k Portálu občana, přes který půjde přejít k daňovým přiznáním a elektronicky je podat.

Doba čtení: 1 minuta

Léto e-shopům nepřeje. O letní Dny dopravy zdarma byl menší zájem než na podzim

Minulý týden proběhl první ročník letních Dnů dopravy zdarma. Zájem o akci však byl výrazně nižší, než jakému se těšil Den dopravy zdarma loni v listopadu.

28. 8. 2018 13:14
Doba čtení: 1 minuta

Stovky e-shopů se účastní letních Dnů dopravy zdarma, Alza.cz má Black Friday

Až do zítřejší půlnoci probíhá akce letních Dnů dopravy zdarma (DDZ), které se účastní přes 800 e-shopů. Podmínky jsou stejné jako u listopadových DDZ.

Doba čtení: 2 minuty

Co a kdy udělat v rámci vánoční kampaně v e-shopu? Tady je návod a harmonogram

Máme tady závěrečný díl našeho letně-vánočního speciálu, proto se sluší a patří vše řádně shrnout a dát již vyřčeným doporučením časový kontext.

21. 8. 2018 0:00
Doba čtení: 4 minuty

Máte e-shop? Začněte vyrábět videa, budete mít velkou konkurenční výhodu

Video je formát, který se stává stále oblíbenějším a své místo má také u e-shopů. Přinášíme vám proto tipy, jak jej můžete využít.

Doba čtení: 6 minut

Odpovídá za data zákazníků e-shop, nebo webhostingová firma?

E-shopy samozřejmě zpracovávají data zákazníků. Pokud však „leží“ v databázi a webhostingu pronajímatele, kdo za ně zodpovídá?

14. 8. 2018 15:10
Doba čtení: do minuty

6 rad, jak v e-shopu vyšperkovat váš vánoční obsah na maximum

Přidat vašemu psanému či vizuálnímu obsahu nějaký vánočnímu období odpovídající kontext dává jistě smysl, na tom se asi shodneme. Ale jak na to?

14. 8. 2018 0:00
Doba čtení: 3 minuty

Mějte uživatelsky přívětivý web aneb Myslete hlavně na uživatele

O uživatelsky přívětivém neboli user-friendly webu se hodně mluví. Co si pod tím však představit a na co si dát pozor?

10. 8. 2018 0:00
Doba čtení: 7 minut

11 copy tipů pro vánoční PPC reklamy, které budou zaručeně fungovat (2. díl)

Základem úspěšných PPC kampaní je samozřejmě znalost své cílové skupiny. Aby však kampaň zafungovala, jen se znalostí „cílovky“ si nevystačíte.

30. 7. 2018 0:00
Doba čtení: 3 minuty

Chystají se letní Dny dopravy zdarma. Víme, kdy akce v e-shopech proběhne

Srovnávač Heureka chystá letní Dny dopravy zdarma. Pravidla účasti budou stejná jako během listopadové akce Den dopravy zdarma.

Doba čtení: 2 minuty

11 copy tipů pro vánoční PPC reklamy, které budou zaručeně fungovat (1. díl)

PPC reklama dokáže být extrémně přínosná, stejně tak ale může být ztrátou času. V předvánočním shonu není času nazbyt. Známe tajemství správných ingrediencí.

24. 7. 2018 0:00
Doba čtení: 3 minuty

Berňák vás o daňových povinnostech a novinkách bude informovat e-mailem

Nejenom o termínech placení daní, ale i o dalších aktuálních daňových novinkách může finanční správa poplatníky informovat pomocí newsletteru.

Doba čtení: 2 minuty

5 osvědčených tipů, jak udělat skvělou vánoční kampaň na Facebooku a spol.

Pojďme si představit osvědčené postupy, které vám během vánoční kampaně na sociálních sítích ušetří nejen peníze a čas, ale také nervy.

17. 7. 2018 0:00
Doba čtení: 2 minuty

Sociální sítě mohou posloužit jako likvidační nástroj e-shopu. Kritiku řešte

Online zákazník se už dávno nespokojí jen s pohodlností nákupu na internetu. Co od e-shopu požaduje jako samozřejmost a co ho dokáže od nákupu odradit?

12. 7. 2018 10:47
Doba čtení: 2 minuty

6 rad, jak jednoduše zlepšit e-mailový marketing, aby opravdu fungoval

Open rate e-mailů úspěšných kampaní se pohybuje kolem 20 až 35 % a click rate mezi 4 a 5 %. Přečtěte si 6 tipů, jak úspěšnou e-mailovou kampaň vytvořit.

Doba čtení: 4 minuty

7 tipů pro vánoční kampaň v e-shopu, když máte hluboko do kapsy

V dnešním dílu seriálu přináším pár tipů k efektivnímu i efektnímu uchopení komunikačních aktivit i ve chvíli, kdy je marketingový budget těsně před zhroucením.

10. 7. 2018 0:00
Doba čtení: 2 minuty

Vyplatí se živnostníkům hradit si nemocenské pojištění?

Nemocenské pojištění pro OSVČ je dobrovolné. Finanční kompenzaci nepřinese, ale při dlouhodobé nemoci ho přeci jen ocení.

9. 7. 2018 10:27
Doba čtení: 2 minuty

E-mailing – nejlepší vánoční přítel e-shopu. Čtěte, jak jej vymazlit

Pakliže to s vaší vánoční komunikací myslíte skutečně vážně, neodkládejte její přípravu, i v září bývá zpravidla pozdě. Pusťte se do ní ihned.

3. 7. 2018 0:00
Doba čtení: 3 minuty

Jak jsou na tom Češi s digitálními dovednostmi?

Kde máme podle Indexu digitální ekonomiky a společnosti slabiny? A co je naopak naší silnou stránkou?

27. 6. 2018 0:00
Doba čtení: 4 minuty

4 kroky pro naplánování výnosné sezónní kampaně ve vašem e-shopu

Nejen pro e-shopy by byl téměř hřích nevyužít některé ze sezónních událostí či svátků, které kalendář nabízí. Je ale nutné začít s přípravou již s předstihem.

26. 6. 2018 0:00
Doba čtení: 3 minuty

Poradna IT a eByznys

Další poradny Nové téma