Hlavní navigace

E-shop

5 osvědčených tipů, jak udělat skvělou vánoční kampaň na Facebooku a spol.

Pojďme si představit osvědčené postupy, které vám během vánoční kampaně na sociálních sítích ušetří nejen peníze a čas, ale také nervy.

Radek Mikulka

17. 7. 2018 0:00
Doba čtení: 2 minuty

Sociální sítě mohou posloužit jako likvidační nástroj e-shopu. Kritiku řešte

Online zákazník se už dávno nespokojí jen s pohodlností nákupu na internetu. Co od e-shopu požaduje jako samozřejmost a co ho dokáže od nákupu odradit?

Jana Knížková

12. 7. 2018 10:47
Doba čtení: 2 minuty

6 rad, jak jednoduše zlepšit e-mailový marketing, aby opravdu fungoval

Open rate e-mailů úspěšných kampaní se pohybuje kolem 20 až 35 % a click rate mezi 4 a 5 %. Přečtěte si 6 tipů, jak úspěšnou e-mailovou kampaň vytvořit.

Daniel Hutník

12. 7. 2018 0:00
Doba čtení: 4 minuty

7 tipů pro vánoční kampaň v e-shopu, když máte hluboko do kapsy

V dnešním dílu seriálu přináším pár tipů k efektivnímu i efektnímu uchopení komunikačních aktivit i ve chvíli, kdy je marketingový budget těsně před zhroucením.

Michal Mládek

10. 7. 2018 0:00
Doba čtení: 2 minuty

E-mailing – nejlepší vánoční přítel e-shopu. Čtěte, jak jej vymazlit

Pakliže to s vaší vánoční komunikací myslíte skutečně vážně, neodkládejte její přípravu, i v září bývá zpravidla pozdě. Pusťte se do ní ihned.

Michal Mládek

3. 7. 2018 0:00
Doba čtení: 3 minuty

4 kroky pro naplánování výnosné sezónní kampaně ve vašem e-shopu

Nejen pro e-shopy by byl téměř hřích nevyužít některé ze sezónních událostí či svátků, které kalendář nabízí. Je ale nutné začít s přípravou již s předstihem.

Josef Drobílek

26. 6. 2018 0:00
Doba čtení: 3 minuty

Český podnikatel trémista na největší e-commerce konferenci v Latinské Americe

Život podnikatele předkládá momenty, kdy je nutné vystoupit ze své komfortní zóny a udělat něco ulítlého. Třeba přednášet na největší e-commerce konferenci.

Milan Polák

22. 6. 2018 0:00
Doba čtení: 4 minuty

Naplánujte kampaň, která vašemu e-shopu zajistí rekordní tržby

Jaká jiná kampaň by si zasloužila více pozornosti než právě ta vánoční. Připravte se na Vánoce už v létě.

Josef Drobílek

21. 6. 2018 0:00
Doba čtení: 3 minuty

Na newslettery pro zákazníky není nutný aktivní souhlas, stačí umožnit odmítnutí

Podle stanoviska Úřadu pro ochranu osobních údajů není třeba aktivní souhlas zákazníků se zpracováním osobních údajů pro účely zasílání newsletteru.

Daniel Morávek

7. 6. 2018 0:00
Doba čtení: 3 minuty

Heureka se podle odborníků snaží obejít GDPR, e-shopům navíc dala nůž na krk

Heureka trvá navzdory názoru řady odborníků na tom, aby e-shopy po uživatelích nevyžadovaly aktivní souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely hodnocení.

Daniel Morávek

24. 5. 2018 0:00
Doba čtení: 6 minut

Mějte úspěšný a správný affiliate program. Tady je pár tipů od odborníků

Affiliate marketing je zajímavým marketingovým kanálem, který může pomoci mnoha e-shopům. My vám přinášíme návod, jak jej dělat správně a v souladu s GDPR.

Jana Langerová

23. 5. 2018 0:00
Doba čtení: 4 minuty

Zákaznická zkušenost nezačíná příchodem zákazníka na web a nekončí pouze nákupem

Co je v současné době v marketingu prioritou číslo jedna? Samozřejmě zákaznická spokojenost. Za spokojeností zákazníka ale stojí celá řada faktorů.

Luboš Plotěný

22. 5. 2018 0:00
Doba čtení: 2 minuty

10 rozhodujících momentů při výběru e-shopu (nejen) z oboru bydlení

Buďte vidět tam, kde jsou vaši zákazníci, a řekněte zákazníkům, kde vás najdou. Připravili jsme pro vás 10 tipů pro vaši digitální komunikaci.

Luboš Plotěný

17. 5. 2018 0:00
Doba čtení: 5 minut

Novinka dorazila i k nám. Nyní můžete prodávat své produkty přímo na Instagramu

Instagram přichází s novinkou v podobě prodejních příspěvků, díky kterým můžete přímo ve feedu nabízet své zboží.

Jana Langerová

14. 5. 2018 0:00
Doba čtení: 4 minuty

Chystá se bič na Google, Amazon a spol. Pomoci by měl naopak menším obchodníkům

Evropská komise představila návrh nového nařízení, které se věnuje regulaci tzv. on-line platforem a má pomoci menším obchodníkům.

Daniel Morávek

27. 4. 2018 12:11
Doba čtení: 2 minuty

Na co si z hlediska GDPR musí dát pozor e-shopy? Zeptali jsme se odborníků

Nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) se samozřejmě dotkne také internetových obchodů. Zkontrolujte si v našem článku, jestli jste připraveni.

Jana Langerová

25. 4. 2018 0:00
Doba čtení: 5 minut

Zdá se mi to, nebo nám nějak upadá zájem o online podnikání?

Nedávno jsem čistil emailovou frontu zhruba za 14 dní a všiml jsem si zajímavé věci. Nebyl tam vůbec žádný dotaz ohledně SEO, monetizace anebo domén.

Ivan (Drago) Sárközi

25. 4. 2018 0:00
Doba čtení: 1 minuta

Dobrá zpráva pro e-shopy, navrhuje se, aby mohly odmítnout odstoupení do 14 dnů

Evropská komise vyhlásila balíček návrhů, které upravují práva spotřebitelů. Z pohledu e-shopů jsou pozitivní úpravy v právu na odstoupení od smlouvy do 14 dnů.

Daniel Morávek

20. 4. 2018 14:15
Doba čtení: 1 minuta

Jak vyjít vstříc mobilnímu zákazníkovi? Kašlete na aplikace, zaměřte se na web

Vyjít vstříc mobilnímu zákazníkovi je v dnešní době již prakticky nutnost. V zásadě máte dvě možnosti. Můžete nabídnout mobilní aplikaci nebo mobilní web.

Tomáš Krause

17. 4. 2018 0:00
Doba čtení: 4 minuty

Přenositelnost placených online služeb není žádný apríl

Od začátku dubna platí přenositelnost placeného digitálního obsahu. Co tato změna přináší spotřebitelům a společnostem?

Jana Langerová

16. 4. 2018 0:00
Doba čtení: 4 minuty

Nahlédněte do obchodu budoucnosti. Chybí pokladny, pokladní a hlavně fronty

(FOTOGALERIE) Pouze regály se zbožím, které si může zákazník jednoduše vzít a odejít. To nabízí obchod budoucnosti. Nahlédněte a zjistěte jak funguje.

Redakce

29. 3. 2018 13:45
Doba čtení: 1 minuta

Jak se v e-shopu pereme s GDPR? Několik rad pro ostatní, které to teprve čeká

O GDPR se o hodně mluví, ale ještě jsem nepotkal nikoho, kdo by mi na 100 % přesně řekl, co a jak bude. Co a jak máme nastavit. Jak má vše probíhat.

Milan Polák

27. 3. 2018 0:00
Doba čtení: 3 minuty

Rizikových e-shopů přibývá, nástroj na okamžitou blokaci chybí

Zatímco za předminulé dva roky zveřejnila Česká obchodní inspekce 4 rizikové e-shopy, za rok 2017 je to více než 130 internetových stránek.

Jana Knížková

21. 3. 2018 11:25
Doba čtení: 2 minuty

Jak předělat e-shop, aby v dnešní době obstál?

Obchodování na internetu se stále více konsoliduje ve prospěch globálních hráčů. Jak postavit e-shop, který takové konkurenci odolá?

Daniel Hutník

13. 3. 2018 0:00
Doba čtení: 3 minuty

Vyfotíte a nakoupíte v e-shopu. Jak s chytrou novinkou pracují online obchody?

Po hlasovém vyhledávání se začíná mluvit také o vizuálním vyhledávání, které uživatelům výrazně ušetří čas. Jak se k tomu staví české e-shopy?

Jana Langerová

7. 3. 2018 0:00
Doba čtení: 4 minuty

Co přinese e-shopům a zákazníkům konec zeměpisného blokování?

Evropská unie před pár dny schválila nařízení zakazující zeměpisné blokování při nákupech přes internet.

Jana Langerová

5. 3. 2018 0:00
Doba čtení: 4 minuty

Platby kartou ode dneška nepodléhají #EET, z účtenek též může zmizet DIČ

Platby kartou, online platby a další podobné platební metody se ode dneška již nemusí evidovat v rámci EET. Na účtenkách pak již není nutné uvádět DIČ.

Daniel Morávek

1. 3. 2018 0:00
Doba čtení: 5 minut

Trendem e-commerce je omnichannel. Pracujte napříč všemi kanály

Omnichannel se stává naprosto běžnou obchodní politikou. Nepropojené kanály cest k zákazníkům nikdy nebudou mít takové výsledky jako ty, které spolupracují.

Zdeněk Vesecký

23. 2. 2018 0:00
Doba čtení: 6 minut

HTTPS není jen rozmar Googlu. Letos už vás přechod na něj nemine

Během příštích měsíců bude prakticky nezbytné přejít na zabezpečení HTTPS. Kdo tak učiní, zabije hned dvě mouchy jednou ranou.

Zdeněk Vesecký

12. 2. 2018 0:00
Doba čtení: 7 minut

Alza má obrat přes 20 miliard korun. Podívejte se, kde pracují její zaměstnanci

Jednička na poli e-shopů svým obratem opět předběhla všechny své konkurenty. A své zaměstnance si maximálně hýčká, podívejte se na fotogalerii.

Michael Hovorka

1. 2. 2018 13:44
Doba čtení: 1 minuta